Lördag

Jag har precis kommit hem från gymmet och Johannes sover fortfarande. Jag tror att vi bara kommer att vara hemma och jobba i helgen eftersom det börjar ta slut på arbetsåret för vår del.

Idag är det semifinaler i Doha och det är 2 kluriga matcher.

Zvonareva 1.75 - Dementiva: Zvonareva har redan driftat ner från 1.92 innan start och jag är benägen att hålla med marknaden. Men det blir inget spel innan start för min del. Den här matchen har potential till att bli en bra match att trada så det blir en öppen position inledningsvis.

Williams 1.76 - Jankovic: Williams står betydligt högre i denna match än sist de möttes. Då förlorade tillsut Venus efter att ha haft 1-0 i set 4-2 och 3 breakbollar till att serva för matchen. Det kostade mig totalt 45k så jag tror att jag överlåter denna match till Johannes idag. Jankovic förlorade igår mot Zvonareva men det var en match som egentligen inte betydde någonting (förutom en del extrapengar)  så det ska man inte dra några stora växlar va. Däremot så har Jankovic haft en del problem med ryggen under veckan. Men å andra sidsan litar jag inte riktigt på Jankovic och alla hennes problem.

Nu ska jag väcka Johannes och se om han är lite sugen på att köra fotboll innan tennisen börjar. Själv måste jag springa på affären jag har lovat Tilda att hon ska få baka en tårta tills imorgon då det är farsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0