Genomgående


Måndag och tisdag startade segt för oss denna vecka. Johannes satt hela måndagen och gick plus minus 0. Jag satt hela tisdagen och gick 500 back. Sådana dagar är skittrista. Men resten av veckan har gått riktigt bra och om vi inte sabbar de sista dagarna så kommer Juli att bli en fin månad. Precis som ifjol.

Däremot så har vi förlorat på de sista dammatcherna. Det finns ingen likviditet och det är helt omöjligt att trada ut. Jag satt med massor av plus på Petrova i det andra setet igår. Hon ledde med ett break upp men det fanns inte en chans att lägga över på Jankovic. Jag försökte, tro mig. Enda sättet för mig att gå plus på matchen med den positionen jag hade var om Petrova hade vunnit matchen. Det gjorde hon inte. Det är viktigt att välja rätt marknander. Jag slarvade med det i morse (igen), och så fick ja också minus på matchen.

Nu ska vi åka och bada på Saltholmen med Börje och Henke. 30 + och sol. Btw Johannes har supit bort sin telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0