Up date!

Jag har varit sjuk sedan nyår så det har blivit klent med trading. Några matcher har det dock blivit. De flesta har tradats tillsammans med Johannes. Och det har gått hyfsat bra de senaste dagarna. Även om de flesta scorebordsen ligger flera sekunder efter.

Det har bara gått en vecka in på det nya året och 2008 har redan bjudit på många "svängiga" matcher.
Vaknade upp i lördags och möttes av de sista gemen mellan Nadal- Moya. Vilken match! Dunkade huvudet i väggen några ggr för att jag missat den och somnade om. Tyvärr så missade Johannes den också. Men en av erfarenheterna jag har med mig från förra året är att det alltid kommer fler matcher. Bra matcher. Även om  det kan dröja länge innan man ser en sådan här kanonmatch igen. Såg reprisen senare och den innehöll verkligen det mesta!  Nadal som var storfavorit @ 1,20 förlorade första set i tiebreak. Spelas sedan i det 2:a setets tiebreak till 100 ggr pengarna. Vänder Tiebreaket och vinner setet. Moya har ett break upp i tredje setet  men tappar det till ett avgörande tiebreak som Nadal tar hem lätt.

Inatt finns det över 30 matcher att välja mellan. Good luck!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0