Na Li


Na Li - Kuznetsova 7-6 6-4

Kuznetsova hade ingen bra dag idag och är ute ur OS-singeln redan i första omgången. Hon tappade 5-2 i det första setet till tiebreak och sedan setförlust. I det 2:a setet börjar Kuznetsova med att gå fram till 2-0 men tappar den ledningen också. Na Li får 5-3 och egen serv, men lyckas inte serva hem matchen trots 1 matchboll. Hon breakar dock hem matchen istället och är ni vidare til 2.a omgången.

Ca Odds på Kuznetsova under matchen:
Startodds - 1.45
5-2  - Kuznetsova 1.16
Tiebreak - 1.60
0-1 i set - 2.60
2-0 i 2:a set - 1.66
3-5 (Na Li servar för match) - 8.7
4-5 - 3.50

Jag klev in och spelade på Na Li efter att hon höll serven till 1-2 i det 2:a setet så det blev en rätt bra början på dagen. Bet 365 hade score på matchen så det fanns hyfsat bra likviditet på marknanden. Jag kommer bara att trada matcher på OS som jag har bollförbollresultat på. Johannes satt uppe inatt/morse och körde och jag vet att han hade TV-bilder på vissa matcher, men vi gick om varandra i morse så jag har inte pratat med honom hur de och scorebordsen fungerade. Dömma av resultatet så såg det inte ut som om det var optimal trading iaf.

Förövrigt har vi bestämt vilka sporter vi ska trada under OS. Det blir bara tvåvägsmarknader och sånna sporter som vi gått plus på innan; Tennis, basket, badminton, Vollyboll och beachvolyboll. Jag har röstat på att vi ska låta bli fotbollen men jag vet inte om vi är överens på den punkten än. Vi har iaf fått en fin start på OS, mest tack vare Johannes om hittade några bra basket och Vollybollmatcher.

Det är inte bara OS denna vecka. Idag drar det igång 2 turneringar i USA. En för damer och en för herrar med helt OK startfält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0