Wow jag vann ett tiebreak!

Johannes har åkt iväg några timmar för att lira lite kort så jag är ensam hemma med matchen mellan Roddick och Federer. Självklart så bokade jag Federer innan snart, men bara 14000 sek till oddset 1.24 (för ca 3300 kr). Tänkte boka 10k till när det blev tiebreak men min statistik vunna tiebreak är precis som Roddicks mot Federer - inte den bästa, så jag tog beslutet att ej göra det. Roddick vann tiebreaket och leder nu med 2-1 i 2.a set. Ingen servgenombrott dock. Själv så överväger jag att greena ut, det skulle vara trevligt med 3 gröna av 3 matcher ikväll.


Kommentarer
Postat av: Swingtrader Igor

Det har varit en bra match att trada,jag höll insatsen nere då jag är trööööööött,Fed fortfarande utan final.

Dags att sova 3 timmar innan man börjar hobbyjobba:-)

2008-04-04 @ 03:34:32
URL: http://betfairswingtrader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0