Torsdag

Det var väl ingen spektakulär dag igår direkt. Inte för mig iaf. Jag hamnade aldrig i någon match som svängde speciellt mycket. Jag lyckades däremot komma in åt helvete fel i början på matchen mellan Djokovic - Wawrinka, men krånglade mig ur det till slut. Sen fick jag lite grus i maskenieriet i slutet av kvällen, då min dator hängde sig. Jag tror att den var lite överhettad ;) Annars flöt det på bra under dagen. Det är lustigt vi lägger många lappar varje år på datorer, skärmar, internetuppkopplingar etc, men oftast går det lika bra att arbeta med hjälp av endast en laptop och en trådlös lina. Men det är klart att man ska ha så bra utrustning som möjligt.

Torsdagen i siffror:



Bankrulle från start: 25.000 sek
Omsatt totalt under dagen: Ca 1.2 milj sek
Antal marknader: 9 st
Resultat: +12834 sek
Snitt/marknad: +1426
Antal timmar arbetade effektiv tid: ca 5h (ca 2566 sek/h)


Kommentarer
Postat av: Fredrik2

Vad ligger er timlön på i genomsnitt under ett år?

2010-04-20 @ 23:32:00
Postat av: P

Hej Cecilia,

Läste din andra blogg där du skrev att du ville att man skulle skriva vad man ville läsa om. Det vore otroligt roligt (men jag förstår om du inte gör det) om du liksom kunde beskriva en trade du gör, alltså gå igenom en match etc om hur du tänkte och sådär. Också intressant att se hur ni tradar basket, trodde inte att det fanns så mycket pengar på nattmatcherna ändå. Tack för en bra och intressant blogg!

2010-04-21 @ 09:52:57
Postat av: Jarmo Pistol

Ingen kommer att lära dig att handla P. Du får göra som alla andra, learn by error.

Det finns inga gratispengar på tennisen som det gjorde för 3-4 år sedan.

2010-04-21 @ 14:03:26
Postat av: P

Till Jarmo: Ursäktar som frågar?



Jag tyckte bara det skulle vara intressant att höra, visste inte att reviret vart så inpinkat redan :) Är inte ute efter de summor som Cecilia och Johannes drar in, glad för de hundralappar jag själv kommer åt, men man kan ju alltid bli bättre och frågan är ju fri, eller hur? Lite tips kan man ju alltid ta till sig. Sen förstår ju jag om C och J inte vill dela med sig, absolut. Men det var inte dig jag frågade :)

2010-04-23 @ 10:21:57
Postat av: Mike

Hi, Great blog ... may I suggest if you have an iPhone or iPod touch you should try iBetMate which is just release in the AppStore in Sweden!

2010-04-26 @ 09:57:11
URL: http://www.ibetmate.co.uk
Postat av: Philip

Hej,



Jag är intresserad av att köpa ett blogginlägg på din blogg. Inlägget kommer innehålla en liten paragraf med några enstaka länkar till vårt poker community. Hör av dig om du är intresserad till: [email protected]



Hälsningar,

Philip

2010-04-26 @ 12:28:16
Postat av: Amir

Hej. Mycket intressant blogg. Skulle vara tacksam om du kunde ladda upp bilderna med lite högre kvalite hädanefter så man kan se exakt :)

2010-04-29 @ 15:57:50
Postat av: Charlotte

Hello,



My name is Charlotte and I am contacting you on behalf of the Betfair sports team. I hope you do not mind me contacting you in English.



We were wondering whether you might be interested in receiving some tennis betting tips written in Swedish from one of our professional writers. There is always so much to discuss, so I'm sure the extra content will be welcome for you. It would be great to get things started.



We have some of the best writers in the business for this type of writing and would really like to get their tennis tips, opinions, previews, and analysis on your website. The only thing we would ask for in return is 2 links per article back to relevant sport pages of the Betfair Sweden news site, in order to add to the depth of the content.



I can give you more information when you reply, but this is something that can hugely benefit your site. You will have regular quality content and the links will be to strong pages, so this will also assist your site in the search engines.



If you are interested in this, please let me know. I look forward to hearing from you.



Thanks a lot and have a nice day,



Charlotte

2010-05-14 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0