Mental midget



Carola ringde tidigare idag och tyckte att jag skulle komma in till Östersund för en utekväll och jag var såklart inte sen att haka på. En kväll med girlsen är alltid trevligt. Federer ledde med 1 - 0 i set och hade breakboll till 3-0 och dubbelbreak när jag med gott mod hoppade i duschen för att göra mig iordning. Lagomt när jag är klar för att åka  har det varit regnuppehåll och Djokvovic har vänt underläget och har 2 matchbollar i tredje set. Han tar den andra och mitt party mod försvann drastiskt. Vad håller människan  på med?!

Det är inte lätt att vara Fedofil dessa dagar.

Nu är jag iaf på plats i Carolas lägenhet och vi ska strax ut och äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0