Lungt och skönt

God morgon! Johannes sover som en stock och Tilda är på förskolan. Vilket betyder att det kommer att bli ett lungt och skönt morgonpass idag. Det lossnade lite igår men annars har det gått ganska trögt de senaste dagarna. Inte minus men ungefär samma lika som när veckan började. Det spelar inte så stor roll eftersom målet för månaden är uppnått + lite till, så det viktigaste nu är att bibehålla det. Det roligaste är att vi är mer plus på fotboll än tennis denna månad, precis som förra månaden. Till och med jag ligger plus på fotboll. Vadan detta?



Kommentarer
Postat av: jenzzzz

Då ni tradar fotboll, vad använder ni er av för strategier och system då?

2008-09-25 @ 17:26:06
Postat av: Cecilia

Re Jenz: Jag tradar väldigt sällan fotboll så jag ska inte utala mig om några strategier. Men boka under x antal mål är den strategin som används mest.

2008-09-25 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0