Finalen mellan Williams - Zvonareva

Setvinnare första set:




Zvonareva tappar 5-2 40-0 till tiebreak, där Williams i sin tur tappar 5-1 till 5-7. Jag lyckades med hjälp av 300 kr trada upp 11k på båda under tiebreaket. Jag hade mer upplagt på att boka Venus @ 1.02 i tiebreaket men det inte matchat.

Tyvärr så släppte jag matchspelet och nollade ut inför tiebreaket men den här matchen går det nog att tjäna mer pengar i. Just nu är ställningen 1-0 i set till Zvonareva men 3-0 (ett break) till Williams i det 2:a setet

Matchen:


Williams - Zvonareva 6-7 6-0 6-2

Venus blev slutsegrare i WTA-slutspelet och det blev en bra match. Jag klev som sagt och slutade trada matchen när tiebreaket började i det första setet. Dels pgr av att jag istället klev in i setmarknaden med också för att jag hade varit passiv och tradad ganska dåligt under det första setet så jag låg inte så jättebra till. Nu fick jag ju inte så bra betalt på setspelt med tanke på hur det svängde så jag vet inte om det egentligen lönade sig att jag klev av matchen. Men Johannes sover och jag är själv med Tilda och då är det helt omöjligt att trada en match fullt ut. Jag lyckade få 9k iaf matchen så 20k plus totalt på matchen kommer nog att kännas helt OK om någon timme. Det kändes iaf ganska givet att det var Venus som skulle ta det sista setet.

Kommentarer
Postat av: David

Hej, jag har aldrig riktigt förstått hur ni som sysslar med trading tjänar pengar. Eller jag har ju förstått men... I praktiken kan man väl säga så att ni tjänar pengar då matcherna är svängiga och ni tjänar inte pengar då de är jämna? Allt handlar helt enkelt om att hitta matcher som kommer att svänga framåt tillbaka. Eller?



Mvh

David

2008-11-10 @ 10:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0