Seppi

image111
Diagramet avser Seppi

Seppi - Monaco 6-0 6-3

Det blev en enkel seger till Seppi. Precis som jag hade förutspått. Även fast jag kanske inte riktigt trodde att han skulle vinna med hela 6-0 i det inledande setet. Jag hade tänkt att bara spela på Seppi utan trada matchen. Men då hade jag ju såklart fått räkna med att ta en förlust om Monaco hade vunnit istället. Såhär i efterhand så hade jag tjänat mer på att göra som jag tänkt från börja. Men jag ångrar inte att jag greenade ut, det är altid nice med säkra pengar, även om det nu kostade några tusen.

image112



Jag tradade också matchen mellan Verdasco - Ferrer parallellt. Jag hade tradat så jag hade bra plus på Verdasco men jag valde att boka bort det mesta på låga odds efter han breakat Ferrer i det 2.a setet. Jag resonerade så att jag skulle ångra mig mer om jag inte hade mycket grönt på Ferrer ifall det skulle komma en matchvändning. Sist de spelade tappade Verdasco @ 1.02 5-2 i avgörande set och förlorade matchen. Det gjorde han dock inte idag. 500 plus iaf.

Nu ska jag ta en paus och promenera bort till lekobuslandet med Tilda.

Kommentarer
Postat av: teo813

Sedan någon vecka har jag märkt att det tar mer tid att skicka eller annulera en spel-bet.
Detta betyder att istället för 5 sekunder det tar 6 sekunder att skicka en bokning. Ännu värre är att det tar en hel sekund från det man klickar annullera tills det att en spel annuleras.

Detta har med den maltesiska servern att göra och påverkar bara icke UK-customers.

Det påverkar inte så mycket min fotball trading men det är stor nackdel när man tradar tennis där man måste reagera super snabbt.

Är det något ni har också märkt eller jag hallucinerar bara?

2008-05-15 @ 15:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0