Change of plans

Vi hade bokat upp Tildas barnvakt i ons-fre för att vi ska kunna jobba samtidigt båda 2. Tyvärr ringde hon i morse och ställde in pgr av nackspärr. En liten besvikelse, inte minst för Tilda som tycker om henne. Men det är inte så mycket vi kan göra åt det, utan vi får dela upp dagen som vanligt istället.

Jag sitter just nu med matchen mellan Monaco - Seppi. En solklar bokning på Seppi såklart. Förstod inenting när jag såg att Monaco stod i 1.36 innan start. De var ett tag sedan Monaco spelade bra och Seppi har ju visat storform på slutet. Och mycket riktigt - 6-0 till Seppi i 1:a set.

Pgr av den usla dagen igår så är det låga insatser som gäller idag. Jag har egentligen redan kommit över gårdagen så för mig känns det lungt. Om jag hinner så ska jag redovisa lite resultat idag på bloggen. Jag blir oftast bättre på att greena ut när jag väljer att visa resultaten offentligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0