Indian Wells

Det blev sparsamt med trading igår. Många kvalspelare som jag inte har så stor koll på. Kliver sällan in i matcher med okända spelare om det inte uppstår ett bra läge. Somnade sedan ifrån de senare matcherna.  

Sofia Arvidsson tog sig vidare till nästa omgång inat efter att ha förlorat  det 1:a setet. Idag kliver Söderling och Björklman in i tuneringen. Båda är favoriter att vinna sina matcher. Björkman @ 1.48 mot  Volandri, ett lågt odds tycker jag,om jag var tvungen att välja skulle jag hellre spela på Llodra som står i ungefär samma odds mot Lee, vilket jag iofs inte heller skulle göra. Söderling @ 1.38 spelar mot Grosjean.

Många svåra matcher ikväll, det är många som kan gå hur som helst. Rochus mot Clemant kan bli svängig tror jag. Jag har lite svårt för Rochus efter som han är lite ojämn.  Starace som står i 2.90 mot Giguel är en spelare som kan skrälla och spela riktigt bra ibland, även om det känns som om han spelade bättre ifjol.

Johannes och Tilda har åkt till Bauhous och shoppar, själv ska jag förbereda middagen innan jag ska på ett spinningpass. Vi har bestämt att vi ska försöka att vara nyttiga denna vecka och Johannes har planerat in dagliga promenader. Han har inte lyckats tagits sig ut på någon ännu, idag klagade han på muskelknutar i ena vaden. Det har aldrig jag råkat ut för. Han kanske sträckte sig när han gick mellan soffan och kontoret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0