Glada nyheter


Pengar är ju inte allt här i livet, det är ju huvudsaken att man har hälsan - så för att väga upp mitt negativa inlägg nedan om feltryck och datorkrasch så tänkte jag redovisa reslutatet efter 3:e veckan med Cambridge.

Den här veckan har jag återgått till lite mer vanliga matvanor, även om jag fortfarande går på diet. Proteiner, sallad och Cambridgemåltider står på menyn ett par dagar till. Jag vet att Johannes har lagt till lite mer än så, men han tappar fortfarande i vikt.

Jag är iaf jätteglad att jag lät mig övertalas till att köra den här kuren. Det har gått över förväntan även om det var lite trist mellanåt. Jag har fått mail av ett par läsare som har hängt på oss och också kör dieten. Hoppas att det går lika bra för er och försök att inte fuska även om det känns tungt, det är så värt det när det är klart. Jag har lite finslipning av formen kvar men nu är jag jättemotiverat till att fortsätta röra på mig och äta bättre. Och det var det som var det huvudsakliga målet.

Det bästa är ju såklart att röra på sig och äta bra från början så att man inte hamnar där vi gjorde:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0