Det tar sig

Vi gnetar på här i de Jämtlänska fjällen. Jag håller mig ungerfär till 5k i snitt/dag-målet även fast jag slarvade bort en fin dagsvinst igår. Låg 11k plus efter 2 timmars arbete men slutade betydligt sämre. Vinsten försvann på mestadel slarv och dåligt tradat, men idag var fokuset tillbaka.

Det var dystra miner här hemma efter att Sverige åkte ur EM igår. Mamma har plockat ner flaggan som har varit hissad sedan matchen mot Grekland och Johannes konstaterade att det blir en Svensk midsommar istället för en resa till Basel. Jag har fått frågan om vi har tradat någon fotboll under EM. Ytterst lite, är svaret. Vi har gjort en deal om att sluta trada allt annat än tennis. Om ni kunde se våra resultat på andra marknader så skulle ni förstå varför. Johannes trotsade vår deal idag och smygspelade på Tyskland och 4.5 mål. Och han fick in dem. Så fort matchen slutade, försvann han glatt iväg med några Jägerflaskor till grannarna och det ryktas om att de är ute på Storsjön med en båt. Jag hörde också honom säga att vi ska flytta hit till Hallen. Undrar om han vill det i nyktert tillstånd också. I Hallen bor det ca 300 invånare och alla brygger hemma.


Kommentarer
Postat av: G

Tjena!

Hur aggerar du (ni) vid regn avbrott????



Kul och bra blogg



2008-06-20 @ 17:21:12
Postat av: Henke

Hej! Hittade din blogg via oddshandlaren...kommer att följa dej och se hur du gör när du tradar..

Har precis börjat trada lite smått själv,måste bara lära mej en del...lite rörigt så har i början men det blir nog bättre så småning om.

Lycka till med tradingen!!



Mvh Henke

2008-06-26 @ 10:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0