Dagens trading


Vilken jäkla skitdag det har varit idag.
Det har verkligen inte gått min väg. Först så kraschar datorn under Safina-matchen och jag får alla vad jag har liggande matchade innan datorn börjar fungera som den ska igen. Jag tog det iofs inte så hårt eftersom det inte var någonting jag kunde påverka.

Men i matchen mellan Jankovic och Ivanovic har jag ingenting att skylla på än mig själv. Jag orkar inte redovisa hela matchen men efter en lite skakig start för min del så lyckas jag trada upp en fin vinst på Jankovic lagomt tills hon blir favorit i det avgörande setet. Jag sitter med 36k på Jankovic och 0 på Ivanovic när Jankovic ska serva till 5-3. Jag greenade ut en del och började göra iordning bet för eventuell problem med serven. Det blir 0-15, 0-30, 0-40 och jag skickar iväg för att lägga över resterande 25k på Ivanovic. Trodde jag. När betet är i luften ser jag att jag tryck fel. Jag har inte en chans att radera det och bokar alltså Ana istället för att spela henne. Innan jag hinner andas så är det utjämnat till 4-4, Ivanovic står under 1.50 och jag har minus på henne.

Jag blir helt handlingsförlamad, det var länge sedan jag gjorde ett sånt feltryck. Dyrt blev det också även. Ivanovic vann de resterande gamen, 6-4 slutade setet och jag fick 3500 sek. Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi tro att jag skulle lyckas få mindre än 20k i matchen oavsett vem som vann det avgörande setet. Nämen, det känns skitbra att riskera en stor summa, omsätta 600.000 och vinna 3500 sek.

Dagen toppar jag med att förlora tiebreaket i dubbelmatchen. Vid ställningen 8*-7 och egen serv till mina spelare så har jag +623kr på de andra och +7k på mitt dubbelpar. Efter GSM så är min vinst 623kr då tiebreaket slutar med 8-10. Så går det alltid när jag inte greenar ut. Det vet jag så jag får skylla mig själv.

Egentligen ska jag vara glad att en sådan är katastrofdag inte slutar minus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0