Ledig dag

Precis som hela veckan har det varit strålande sol i Göteborg idag så det är helt prefekt att det är tennisfritt på dagarna. Jag firade dagen med shopping. Joe firar detta med att sörpla vin på Terassen i Linne tillsammans med goda vänner. Jag kom just hem därifrån och det lät som om de skulle gå vidare på någon fest, själv så laddar jag inför vår kommande Amesterdamresa. 4 dagar ska vi spendera i Holland tillsammans med Börje och Lisa. De gick på semster idag så de är riktigt pepp inför resan. Det är jag också, jag har varit och inhandlat en röd partyperuk idag. Den ska jag ha när vi ska göra studiebesök på Red Light District.

Jag får se om jag orkar sitta famför datorn ikväll. Jag spelade på Pennetta när Bammer hade setboll. Pennetta räddade setbollen men blev själv breakad när hon skulle serva för setet så nu sitter jag i ett tiebreak. Jag har en brytningspunkt för att nolla på 1.30 på Bammer så jag ligger nog still på Pennetta och hoppas på att hon vinner setet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0