Betfairresan till Wimbledon


Jag frågade Christian om det var OK att lägga ut bilderna från kvällen på bloggen. Självklart sa han. Klockan var iofs 02.30 på natten på en club så pgr av det så väljer jag bara att lägga ut dessa. Det finns dem som är betydligt värre men de sparar jag till vårt privata almbum:)

Shit vilken fantastisk resa Christian och Betfair ordnade åt oss. Jag hade höga förväntningar innan och alla uppfylldes med råge.

Christian mötte oss vid hotellet i onsdags för lunch och shopping. Middag åt vi på en väldigt trevlig restaurang tillsammans med Christian och hans kompis Sara. Kvällen fortsatte sedan med drinkar till sent på natten.

På torsdagen åkte vi till Wimbledon för att se damernas semifinaler på centrecourten. Vädret växlade och det kom några regnskurar- vilket bara var bra så vi kunde vimmla, äta och dricka i launchen. En helt otrolig dag även om damernas semifinaler inte var de allra bästa seplmässigt. Det spelade iofs inte så stor roll eftersom det alltid är en upplevelse att se världstennis live ändå.

När tennisen var slut åkte vi in till stan och åt middag. Christian hade 2 kollegor inne i stan så vi bestämde oss för att möta upp dem. Planen var att ta en drink och sedan åka hem och sova. Vi var rätt slitna alla tre efter en hård kväll innan och en lång dag i Wimbledon. Men 1 drink blev flera och sedan åkte helrören in. Christian varnade för att han kollegor var törstiga killar och de var de verkligen:) Jag hoppar över detaljerna men jag och Johannes kom hem till rummet strax före 06.00 på  morgonen.

Vi åkte direkt till stugan i Frillesås i fredagskväll. Det behövdes lite lugn och ro efter de intensiva dagarna i London. Men som sagt en otroligt rolig resa.

Nu börjar drömfinalen mellan Federer och Nadal. Jag har städat lägenheten och Johannes har åkt och köpt mat så nu hoppas vi att vi får avnjuta en lika bra final mellan dem idag som ifjol. Jag håller på Federer och Johannes på Nadal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0