Well done Arvidsson!

image12
Nattens vinst + 12.230 sek
 
Tilda höll mig vaken med Pippi Långstrump hela kvällen igår så det blev sovmorgon till klocka 05.00 i morse. Johannes skrev något om att det är magiskt att sitta uppe på nätterna och se på tennis. Ja du älskling, passa på medans du är ensam hemma. Det är inte lika magiskt att vara uppe på nätterna för att sedan leka med den en 3-åring hela dagarna.

Morgonen började iaf bra, utan röda resultat. Förutom dessa 4 matcher var det några marknader med några 100-lappar plus. Missade sedan både att Malisse och Stepanek förlorade efter att vunnit de 2 första seten, så istället så slaskade jag bort ca 3000 på de 2 matcherna. Har svårt för att köra matcher när jag missat 1.01. Bättre att låte bli dem än att kliva in i slutet.  Men en plusnatt till och det är det viktigaste.

Vilken prestation av Sofia Arvidsson. Jag var mitt uppe i en annan match då, så jag såg bara sista set. Trodde aldrig att hon skulle kunna slå Bartoli. Bartoli såg iofs helt slut ut, men hon har en tendens att se trött ut på matcherna och ändå lyckas vinna. Men kul för att Sofia att hon gick vidare. Även där handlades Bartoli till 1.03.

Johannes har precis klivit av tåget i Stockholm för att träffa en kille från Betting promotion. Lycka till babe, det kommer att gå jättebra!

Kommentarer
Postat av: Håkan

Oj, det går ju bra för dig./ Håkan

2008-01-15 @ 13:37:48
Postat av: Patrik

Vilket strålande resultat på tradingen , otroligt imponerad att det går att tjäna så mycket .Lycka till i fortsättningen !

2008-01-15 @ 19:16:19
Postat av: tg

Roligt att du redovisar match för match så här! Det uppskattas mycket. En fråga bara... Det ser ut som att du är på väg att boka till 1.01 där på Lisicki när man kan spela andra sidan till 1000.

Imponerande resultat!

2008-01-16 @ 00:51:29
Postat av: Cecilia

Re tg: Det var en gammal 1.08 som låg, inte 1.01.

2008-01-16 @ 07:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0