Dag 1 avklarad

Då var första dagen av AO snart klar. Moya åkte precis ut mot Koubek. Jag är inte förvånad, Moya har sett lite sliten ut sedan matchen mot Nadal för 2 veckor sedan.

Nadal
spelar just nu mot Troicki som bjuder på bra motstånd. Jag ska se klart matchen sedan blir det bokslut för dagen. Många marknader tradade och flera småförluster, men en hyfsad första dag. Närmare 20 k plus för mig trots lite datorkrångel. Pgr av taskig uppkloppling och halvdåligt självförtroende så att jag gått in med små insatser i matcherna. Vågar inte ha några stora bet som ligger. Litar inte riktigt på Betfairs site heller efter förra veckan. Hellre safe än sorry, eller vad det nu heter:)

Så fort Nadal-matchen är slut så ska jag ut i snön och leka med Tilda. Lite skidor och lite skoter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0