1.01 lost in mixed doubles

image40
+6214 sek

Dubbelparet i mix, Black-Hanley förlorade just kvartsfinalen efter att stått i 1.01. Jag tradade inte matchen utan hade bara bokat upp lite på 1.25. Jag missade helt när de var nere i 1.01. Var inte ens vid datorn då. Såg bara när de förlorade första tieberaket.

Jag måste erkänna att jag inte riktigt hade koll på reglerna. Men blev glatt överraskad när det visade sig att sista set endast avgörs i tiebreak, eftersom Sun-Zimonjics bästa chans måste vara just tiebreak. Att det var bäst till 10, visste jag iaf.

Kommentarer
Postat av: mr Mekong

Själv har jag missat alla Tsongas vinster och lär göra det imorrn med!

2008-01-26 @ 12:18:43
Postat av: trade

m2 :)

2008-01-27 @ 13:16:33
URL: http://betfairtrader.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0