Scorebord i Japan och Kina i höst

Jag har fått en fråga om hur scoreborden brukar vara i Asien efter US Open.

Niklas:
Hej cecilia, efter us open kommer det ju en del tävlingar i japan å china bland annat, undrar om du vet hur scoreboarden där brukar vara, är den som vanligt i dom turneringarna eller sämre? å hur är det med live stream tv bilder?

Svar: Scoreboarden ifjol från Japan var tyvärr helt värdelös. Om jag minns rätt så hade de en egen därifrån och den fungerade lite som den ville. I Kina var det lite bättre och det visades några matcher på TV.

Jag vet inte hur mycket som kommer att visas i år. På dagenstv.com är det lätt att få översikt över vilka TV-kanaler som sänder från olika turneringarr. Men de har inte lagt upp så långt fram i tiden än. Jag vet inte heller vad/om någon spelbolag kommer att streama. Men håll koll på Bet 365, bwin, tennisform och Betfair när det är dags för matcherna
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0