Roddick....



Troicki - Roddick 6-0 6-2 6-4

...bjuder på stora swings igen och förlorar från 1.04. Fasinerande sport det här. Troicki servar som en kratta i det första setet och Roddick vinner enkelt 6 game i rad. Handlas ner från 1.26 till som lägst 1.04, sen vänder matchen och Troicki vinner.

Jag greenade ut rätt tidigt, med tanke på hur Roddicks match utvecklades sig igår så ville jag sitta med en öppen position och grönt på båda sidorna för att kunna boka upp om någon tog ledningen. Nu blev det bara ett relativt odramatiskt avgörande set med endast 1 break. Troicki hade i jämfört i början av matchen ingen problem med sin serv. Han bjöd på ett 0-15 som bäst.

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Hej! Jag söker modeller till ett projektarbete. Det är givetvis gratis. Är du intresserad?



Kika in på min blogg!

2008-08-16 @ 04:12:35
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0