Ny vecka


På onsdag börjar Tildas inskolning till förskolan vilket innebär nya rutiner. Det kommer att bli toppen för henne att få nya kompisar. Och toppen för oss som får 3 timmar barnfritt varje dag. Hennes skoltider passar ganska bra med resten av tennisåret också.

Det är ingen tennis dagtid denna vecka utan den börjar runt 16.00 och vi har delat upp dygnen i 2 pass. Jag tror dock att jag kommer att ta med Tilda och smita iväg en stund ikväll till gymmet. Jag behöver träna och Tilda kan vara hos barnpassningen. Vi gör allt för att trötta ut hennes så att hon ska somna tidigt på tisdagkväll.

Jag har skummat igenom kvällens matcher och har valt ut några som verkar bra. Men det blir ingen position innan start, utan det blir att sitta och bevaka matcherna och vänta på bra lägen. Vi ligger bra till resultatmässigt i augusti, trots 3 riktigt dåliga dagar förra vecka. Vi lyckades iaf snygga till siffrorna de sista dagarna.


Kommentarer
Postat av: moona

YEEEEEESSSSSSS, har passerat 8,saldo = 9300, yes,yes,yes, Bartoli förstörde kvällen men vad gör det,,, pussa bobbolina,didelina från mig.....

2008-08-21 @ 23:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0