Fint besök




Efter att scoreboraden för New haven har fuckat oss både en och två gånger så beslöt vi oss för att ta det lungt med tennisen i väntan på US Open. Och det passade bra då Christian från Betfair är i stan. Igår blev jag medjbuden för att se Sveriges träningslandkamp mot Frankrike. Kvällen slutade i vanlig ordning sent och jag trillade hem strax före klockan 06.00 i morse, efter x antal öl och drinkar och några timmars livepoker på Casiont. En mycket trevlig kväll!

Ikväll var det för omväxlings skull vi som fick bjuda Christian på middag. Kräftor och vin hemma i vårt vardagrum. Johannes som var hemma med Tilda igår har precis gett sig iväg till Cosmopol med Christian. Jag anar att de kanske hamnar i någon bar först. I helgen har Betfair anordnat någon pokerträff på en bar/nattclub, så vi ska försöka fixa barnvakt så att vi båda kan följa med. Annars får vi singla slant.

Jag är alldeles för trött för att överhuvudtaget se vad det är för tennis ikväll. Sängen och en film lockar mycket mer. Jag fattar inte hur Christian orkar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt bord.....

2008-08-23 @ 11:37:06
Postat av: Lars

Hej Cecilia! Skulle vara kul att höra dina tankar inför kvällens matcher. Det känns som om du ofta plockar ut bra matcher. Tack på förhand, Lars.

2008-08-26 @ 15:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0