Dagens trading

Här är dagens trading. Jag är lite sur på mig själv för jag sabbade matchen mellan Dubois och Rodina. Jag kunde ha gjort bra med plus flera ggr. Jag satt mad 0 på Dubois och plus 14k på Rodina när Rodina ledde med 4-1 och dubbelbreak i det 2:a setet. Hon handlades runt 1.8 då. Setet slutade i tiebreak som Dubois vann och jag drog på mig en helt onödig förlust. Annars en helt OK dag med tanke på likviditeten på matcherna. Är det fler än jag som längtar till US Open?

Nu blir det film, The X-files: I Want to Believe.

Kommentarer
Postat av: niklas

Hej cecilia, efter us open kommer det ju en del tävlingar i japan å china bland annat, undrar om du vet hur scoreboarden där brukar vara, är den som vanligt i dom turneringarna eller sämre? å hur är det med live stream tv bilder?

2008-08-12 @ 19:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0