3:e set mellan Pazek - Cetkovska


Inför 3:e setet, Paszek på serv

Cetovska 1-0 (break)

Cetkovska 2-0 (hold)


Cetkovska 3-0 (dubbelbreak, medical timeout)

Cetkovska 3-1 (break)

Cetkovska 4-1 (break och GSM by retirement)

Jag tog några print screen i 3:e set mellan Pazek och Cetkovska, för att visa hur jag låg till mellan gamen. Nu var det en ganska dålig match att visa upp eftersom den bara gick åt ett håll. Dvs mitt:) Dessutom spelade de bara 5 game då Pazek bröt.

Som ni ser så var Cetkovskas odds högre efter att hon hållt serven til 2-0, det berodde på att hon hade problem med serven då tappade 40-15 till breakboll x 2.

Jag funderar på att göra bokslut för ikväll. Johannes och Tilda är snart hemma så mys med film i sängen lockar mycket mer än att sitta vid datorn just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0