Uppgjort!

image98
image99
image100

Ja, det här gjorde de snyggt, Maffian. Eller inte! Uppgjorda matcher är det värsta jag vet, men idag kunde jag inte mer än skratta när jag insåg vad som var på gång. Hernandez är liten favorit @ ca 1.85 innan start. Inget konstigt med det förutom att det hela tiden ligger en vägg på 1.85 i de första gamen oavsett vem som vinner bollen. Så brukar det aldrig vara. När Brzezicki breakar till 3-2 så ligger väggen fortfarande kvar för att spela Hernandez, den flyttar sig långsamt men säker upp mot 1.95. Brzezicki som vinner 1:a set med 6-3 går egentligen aldrig under 2 ggr förutom 3k på 1.98 och några 100-lappar på 1.74. 

Alla förstår nog vid det här laget vad det var frågan om och förstod de det inte då, måste det ha trillat ned en pollett när Brzezicki leder matchen mer 1-0 i set, 2-0 i game och har gameboll till 3-0 och alla pengar bara går åt ett håll; dvs till Hernandez fördel. När Brzezicki har breakat till 2-0 i det andra setet så vill de bara spela @1.80 på Hernadez och han var ganska snart nere 1 1.50. Jag visste nu till 100% att matchen skulle vända vid just de här siffrorna, det är inte första gången jag har sett detta. Och mycket riktigt, Hernandez vinner utan problem.

Jag bokade Brezezicki när han breakade i 1:a set men insåg tyvärr ganska snart att det bara var att börja spela tillbaka. Scoreboraden för Huston har varit under all kritik idag, så tanken slog mig en kort sekund att det kanske inte var den som stämde, men så var det ju såklart inte. Jag är bara glad att jag tog mig ur dennna match utan någon förlust. Det är tur att de som sitter bakom detta inte är alltför smarta och gör det så uppenbart som det bara kan bli. Sedan att  Betfair rättade marknaden inom några minuter, känns ju inte heller så bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag min jävla tönt gjorde tvärtom spelade på OH innan matchen började hade grönt på honom, fick panik då jag trodde att scoreborden hade vänt på namnen, tog bort allt minus vid 2-0, tittade,tittade o försökte titta en gång till vad som var fel,,,,.... helt j-----la galet.. Nu går mor o lägger sig. Synd att inte vår Joh plockade fanskapet när han var till NICE... Usch va sur
jag är.

2008-04-15 @ 07:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0