Trevlig läsning

image85
Jonas Björkman är redaktör för Tennis Magasinet och första nr av år 2008 finns ute nu. Tidningen är välskriven och bjuder på allt från repotage till skvaller och nyheter från touren.

Innans Ledaren har Betfair sin reklam, Johannes har redan uppmärksammat detta i sin blogg och tydligen är det Betfair-Klas som är skapare av texten i annonsen. Johannes reaktion:
J-Texten är bra, men det syns att annonsen inte är gjord av en riktig reklambyrå.
C-Vad menar du?
J-Ja, det är väl Klas som har klippt och klistrat ihop den. Lagt in en tennisboll och så, som du brukar göra på datorn.
C-Haha, nej tror du?! Nä, han menar väl att det är han som har skapat texten, inte själva annonsen...
J- Hm...jaha..nä...tror du?

Vare sig det är Klas som har klistrat ihop den själv eller ej, så tycker jag annonsen är bra. Kort och koncist. Jag har sågat delar av Betfairs TV-reklam tidigare, men den här gillar jag. Precis som Tennis Magasinet.

Kommentarer
Postat av: Anton

Gillar blandningen i din blogg! Trist om det bara är siffror.

2008-04-05 @ 02:12:47
Postat av: Johannes

Jag gillar inte fekjdialoger. Det värsta jag vet.:)
Det jag sa men du inte verkade fatta var att annonsen var för bra för att Klas skulle ha gjort den, och att det mer lutade mot att Christian inspirerat.

2008-04-05 @ 06:39:17
Postat av: Cillen

Joh: fake? Förresten så gillar du ju inga dialoger över huvudtaget...bara monologer där du pratar.

Btw det kanske Klas som gjorde texten och Christian som klippte och klistrade.
Sova?

2008-04-05 @ 06:45:37
Postat av: Anonym

Haha cillen, där träffade du huvudet på spiken, vi ler här i norr......

2008-04-05 @ 11:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0