Projekt 100 kr

image92
Här kommer en liten sammanfattning från "100-kronorskontot", som startades igår.
Totalt +1920 sek på 9 marknader = 213,34/marknad.

Jag gick aldrig in med mer än 300 kr, som var startsumman, i någon match. Jag hade iofs tur som lyckades välja bra matcher så det behövdes bara några trads så var målet uppnått och i de flesta matcher blev det mer än 100 kr. Men det är en bra start då det antagligen kommer att komma fler minusmatcher, så att det jämnar ut sig. Men som sagt en bra start, med tanke på att det knappt har lagts någon tid på det. Bara drygt 98.000 sek kvar...:)

Jag ska lägga upp en stolpe i navigationsfältet till höger på bloggen, så att det går att följa projektet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja, heja. Mitt projekt är 400/ 5 dagar i veckan.Shopping money. Nu går jag o lägger mig, dagens mål ¨r uppnått.

2008-04-12 @ 00:18:34
Postat av: Swingtrader Igor

Hur många andelar kan man köpa i den fonden:-)

Klart sugen,strategi är något jag satte också som mål i början av året.
Många små är det som är abslot det bästa tycker jag.

2008-04-12 @ 02:10:52
URL: http://betfairswingtrader.blogspot.com/
Postat av: Robin

Omsätter du bara 300 kronor på en match, jag förstod inte riktigt. isåfall, jävligt bra gjort!

2008-04-12 @ 03:27:12
Postat av: Cecilia

Re Igor: :). Skönt att trada med så summor när det har gått dåligt, även om detta lilla projekt bara är en extragrej.
Swingsen tar på krafterna ibland...Dessutom är det bra att få lite persektiv på pengars värde.

Robin: Omsättningen på matcherna blir högre, om jag inte bara spelat utan att trada vill säga. Men jag satsade mellan 100-300 kr från start/match och tradade med det... Kanske mer på någon match...

2008-04-12 @ 03:39:49
Postat av: Cecilia

Re Igor: :). Skönt att trada med så summor när det har gått dåligt, även om detta lilla projekt bara är en extragrej.
Swingsen tar på krafterna ibland...Dessutom är det bra att få lite persektiv på pengars värde.

Robin: Omsättningen på matcherna blir högre, om jag inte bara spelat utan att trada vill säga. Men jag satsade mellan 100-300 kr från start/match och tradade med det... Kanske mer på någon match...

2008-04-12 @ 03:57:13
Postat av: Johan

Intressant projekt! Vore intressant att veta vilken stradegi du använder och vilka trades som gjorts (iaf på någon match).

2008-04-12 @ 15:15:54
Postat av: Anonym

Mor säger: Dagens mål uppnått tack vare ryssarnas dubbel samt cibulkova, jag gillar ditt projekt, som du brukar säga många bäckar.......
rusade förbi en basket match 2 spänn plus......

2008-04-12 @ 23:49:29
Postat av: Cecilia

Re Johan: Jag jag får ta mig tid och skriva om vilka spel jag gör.

Mor: Du är så bra... Spara pengarna till våran tjejresa i vår.

2008-04-15 @ 00:40:52
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0