Oddsrörelse innan start

image96
Garcia-Lopes - Darcis 6-4 Retirement by Darcis

Darcis började under dagen handlas om favorit till 1.69. Innan matchen startade var han uppe på 1.90. Jag bokade på 1.79 30 minuter innan start då jag tyckte att det var fel favorit. Gick in på forumet för att se om det fanns någon information om matchen då oddsen rört sig så mycket. Men av det jag skumläste där så trodde de flesta på Darcis. Det fick mig att boka lite till. De flesta nissarna på forumet har jag inte mycket till överst för. Garcia-Lopes breakade genast, han blev själv även bruten en gång men vann iaf setet ganska enkelt. Sen bryter Darcis. Det var ingen som visste varför, det var någon som sa att han såg matchen och han inte sett ut att vara skadad, utan bara bestämde sig för att avbryta matchen. Vissa på forumet gnällde på att den var fixed. Kanske var den det, men jag klagar inte. Mer lättförtjänta pengar än så är svårt att få...

Kommentarer
Postat av: Anonym

lättförtjänta pengar? Jag hade allt kvar på Darcis, tänkte BAAAAARA vänta lite till, HA....

2008-04-15 @ 07:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0