2500 kr plus

Grussässongen har nu dragit igång på allvar och det märks att det är i början av perioden då man inte rikigt vet vart man har spelarna än. Det är lite skillnad på hard court och grus...

Det har varit några favoriter som förlorat idag, tyvärr missade Johannes de alla. Själv så lyckades jag pricka in några, men jag har kört med betydligt mindre summer på "100-kronorskontot". Jag orkar inte med några swings just nu, det räcker  med de Johannes orsakar. Jag har btw uteslutit honom ur projektet, han har sån otur just nu så att han får inte röra det nu när jag har suttit och kämpat med småsummor. Råkade själv tilta bort 2000 från kontot på en basketmatch. Hade haft finfin disciplin hela natten men sen blev jag lite trött och okoncentrerad och då gick allt fel. Jag hade bara drygt 300 sek minus på matchen , men bokade 170k sista minuterna på 1.01 när det inte gick som jag ville:)  Men det var bara att glömma det och börja om med de 900 sek som fanns kvar. Och efter det bakslaget har jag slagit mig upp med försiktig trading till 2800 sek. Dvs +2500 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0