1.01 lost

image102

Medina Garrigues förlorade precis till 1.01  och frågan är om inte även Bartoli kommer att göra det då hon just nu spelar en 3-setare. Hon leder matchen med 2-0 i game, men hennes statistik på vunna matcher som gått till 3 set är inte den bästa.

Edit: Bartoli bröt sin trend genom att vinna den första 3-setsmatchen av hennes 7 senaste spelade. Men marknaden hade panik. I början av det avgörande setet var hon uppe i 2.10 efter att handlats til 1.36 innan start och 1.01 i 2:a set. Jag själv satt med fint plus på motspelaren Dellacque efter att ha bokat 1.01, men jag valde att inte spela tillbaka, så vinsten blev liten när Bartoli istället vann. Såhär i efterhand var det såklart dumt att inte greena ut när Bartoli stod i så höga odds, men jag ångrar det egentligen inte då jag vet att Bartoli oftast inte orkar prestera på topp i 3 set, men vem vet hennes tränare/pappa kanske har tvingat henne att uthållighetsträna....

Kommentarer
Postat av: Swingtrader Igor

Medina var skön,jag kom in på slutet men det blev ändå en skaplin utdelning.

2008-04-16 @ 17:30:48
URL: http://betfairswingtrader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0