Petrova lost @ 1.02

image7
+ 1074 sek.


Petrova förlorade till 1.02. Jag skulle precis stänga ner datorn när jag såg att Garbin höll på att breaka Petrova till 5-3 i andra set. Det fanns absolut inget att varken boka eller spela när jag kom in. Haha, jag lyckades boka Petrova för 72 kr på 1.06. La in bett upp till 1.25 men det var ingen som spelade mer än några kr. Garbin lyckas vinna andra set och går snabbt fram till 5-0 i avgörande. Petrova plockar ikapp och hade tillochmed breakboll till 4-5 men missar den och förlorar matchen.

Den här 1000-lappen hade jag kunnat vara utan. Jag ser hellre att jag somnat lyckligt ovetandes om denna kanonmatch än bara få 1000 kr.

Nu blir det paus några timmar. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Igor

Starkt jobbat,även om förtjänsten skulle vara mycket bättre om Petrova kunde vända i sista set.

2007-12-31 @ 09:26:40
URL: http://betfairswingtrader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0